Wiemy, jak ważne są opinie konsumentów dotyczące Twojej marki.

Na nich budujesz nie tylko własne samopoczucie, ale również strategię dotyczącą dalszych kroków promocyjnych. Wytyczają Ci drogę, po której powinieneś podążać, jeśli chcesz nie stracić dotychczasowych klientów, a zyskać nowych. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak krzywdzące może być dla marki zamieszczenie w sieci choćby jednego negatywnego komentarza. W końcu ciężko pracowałeś na swój sukces, a nie zawsze negatywna opinia jest poparta stosownymi dowodami, czy w jakikolwiek sposób uzasadniona.

Działając w korzyści dla Twojego PR-u, oferujemy usługę usuwania negatywnych komentarzy, które naruszają Twoje dobre imię. Działamy zgodnie z prawem, przy wsparciu najlepszych prawników, którzy dokładnie weryfikują każde zgłoszenie i przystępują do czynności prawnych zmierzających do usunięcia negatywnych opinii czy komentarzy w internecie. Choć mówi się, że w internecie nic nie ginie, nie do końca jest to prawdą. Każda negatywna opinia ma swojego autora, i to on powinien odpowiedzieć za ewentualne krzywdy wynikające z jej publikacji. Statystyki mówią, że ponad połowa negatywnych opinii z internetu jest dziełem zazdrosnej konkurencji, a nawet złośliwość byłych lub obecnych pracowników firmy! Dlatego właśnie warto i należy je usuwać – naruszają Twoje dobre imię i mogą wpłynąć na spadek obrotów Twojej firmy!

Co zrobić, by negatywny wpis na Twój temat zniknął?

Przede wszystkim – skontaktować się z nami

Sprawdzamy miejsca, w których najczęściej publikowane są negatywne opinie i „przeczesujemy internet” w poszukiwaniu wzmianek o Twojej firmie

Weryfikujemy, kto stoi za tymi wpisami

Sprawdzamy, czy wpisy tego internauty mają jakiekolwiek podstawy do istnienia

Sprawdzamy, w jaki sposób zostały napisane – czy nie zawierają ewidentnych naruszeń dóbr osobistych

Uruchamiamy procedurę prawną zmierzającą do tego, aby autor usunął swój wpis

Systematyczne monitorowanie opinii na temat Twojej marki powinno stać się częścią Twoich działań marketingowych. Nawet 40% internautów deklaruje, że swoją decyzję o kupnie produktu lub usługi oparło na pozytywnej opinii, lub zrezygnowało z transakcji na skutek negatywnej! Twoje dobre imię jest warte tego, by o nie dbać, dlatego nie pozwól sprawom pójść za daleko i trzymaj rękę na pulsie zlecając nam usuwanie i monitorowanie negatywnych opinii!