Sprzedaż online stanowi znaczącą część Twoich zysków? A może Twój biznes to właśnie prowadzenie doskonale zaopatrzonego sklepu wysyłkowego? W takim razie nie możesz sobie pozwolić na bylejakość!

Bez względu na to, czy dopiero startujesz w handlu, czy jesteś już prawdziwym rekinem biznesu, z pewnością wiesz, jak ważna jest spójność graficzna i przejrzyste zasady funkcjonowania sklepu internetowego. Już na etapie projektowania musisz zadbać o to, aby kupowanie w Twoim sklepie było tak łatwe, żeby produkty same wskakiwały do koszyka Twoich klientów! OK, dzięki nam może nie będą same tam wskakiwały, ale postaramy się, żeby struktura witryny była na tyle przejrzysta, że będzie zachęcała konsumentów do robienia większych internetowych zakupów.

To, czego klienci potrzebują w Twoim sklepie, można ująć w trzech słowach:

Wyszukiwarka

Dzięki wyszukiwarce sprawnie zawężającej obszar poszukiwań konkretnego produktu, klient może trafić bezpośrednio do kategorii i podkategorii, które go interesują. To sprawia, że nie traci czasu na przeglądanie produktów, które go nie interesują i może poświęcić go więcej na satysfakcjonujące zakupy.

Oferta

Dobrze wyeksponowane zdjęcia produktu, jawna cena oraz parametry techniczne widoczne na pierwszy rzut oka pozwalają konsumentowi odsiać nieinteresujące go produkty z danej kategorii i skupić się na tych dla niego najważniejszych. Im bardziej konkretnie – tym lepiej. Dobra prezentacja produktów to podstawa w sprzedaży online, ponieważ konsument nie może dotknąć, powąchać czy dokonać degustacji wyrobu!

System

W strategii prowadzenia prężnie działającego sklepu internetowego liczy się dobrze opracowany projekt samej witryny. Zadbamy o to, abyś otrzymał system, w którym będziesz mógł w przyszłości dodawać lub wycofywać produkty z oferty, a także miał przejrzysty dostęp do stanów magazynowych i księgowości z poziomu administratora witryny. Pamiętaj, że innowacyjne pomysły wdrożone na etapie projektowania sklepu online zdecydowanie zwiększają jego możliwości!