W internecie ważne jest nie tylko to, w jaki sposób serwujesz obserwatorom swoją markę, ale również to, co im dajesz.

Nie możesz dawać tego samego, co wszyscy, ale też nie możesz „przedobrzyć” oferując coś, czego nie jesteś w stanie im zagwarantować. Content na stronie musi być niepowtarzalny. Powinien w oryginalny sposób odróżniać Twoją markę od konkurencyjnej, a przy tym być wiarygodny i merytoryczny. Content marketing w założeniu ma za zadanie budowanie długotrwałych relacji z odbiorcą.

Jeśli klient ma ochotę poczytać poezję – odeślemy go do odpowiedniego działu w bibliotece. U Ciebie znajdzie tylko wartościowe treści, nieszablonowe hasła reklamowe, wpadające w oko grafiki i dające się lubić posty w social mediach oraz filmy reklamowe.

Co na tym zyskasz? Przede wszystkim odbiorców, którzy oprócz możliwości kupienia u Ciebie produktu dowiedzą się, jak wykorzystać go w mniej lub bardziej oczywisty sposób, lub znajdą inspiracje do tworzenia z udziałem Twojego produktu ciekawych aranżacji. W wartościowych treściach zamieszczanych na stronach powiązanych z Twoją marką, możesz dyskretnie przemycać zachętę do nabycia innych produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę.

W marketingu funkcjonuje powiedzenie „Klient nie chce kupić młotka. On potrzebuje wbić gwóźdź” – i to jest właśnie kwintesencja content writingu. My dostarczamy ciekawych treści na tematy inspirujące, z dziedziny „zrób to sam”, o zawartości pozwalającej przekonać się, że przy posiadaniu odpowiednich produktów i narzędzi można zrobić wiele rzeczy samodzielnie i przyjemnie spędzić przy tym czas. A gdy klient zechce te narzędzia kupić – pokierujemy go do Ciebie. W przypadku content marketingu dochodzi do sytuacji „win-win” – wygrywasz Ty, generując skuteczną reklamę, i wygrywa klient, otrzymujący wartościowe porady z wykorzystaniem konkretnych wyrobów lub usług.

Pracujemy z najlepszymi copywriterami, którzy z przyjemnością zapoznają się z Twoją marką i dostarczą Twoim odbiorcom ciekawych, a przy tym maksymalnie wartościowych treści!